byMUNCH står for det nye ankomst og udeareal ved Grundfos Produktionstekniske Museum. Udtryk og materialevalg understreger Grundfos-koncernens bærende værdigrundlag: Mennesker i fokus, bæredygtighed, innovation, stabilitet, åbent og troværdigt.
Med fokus på Grundfos’ bæredygtighedsstrategi, som grundlæggende kerneværdi, giver gårdrummet for produktionsmuseet mulighed for at synliggøre bæredygtige løsninger igennem særlige elementer indarbejdet i gårdrummets design. De særlige elementer vil både være med til at kommunikere Grundfos’ kerneområder med pumpesystemer og vandforsyning samtidig med, at der sættes særligt fokus på både energieffektivitet, bæredygtige vandrensningsprocesser, LAR og genbrugsmaterialer.
Perforeringen af cortenstålet bliver et gennegående mønster, der skaber en designmæssig sammenhæng imellem de forskellige elementer. De nedsænkede cortenkanter opdeler de store flader og skaber en gennemgående retning for uderummets design.
Samarbejde:
Årstal:
Budget:
Awards:
Award:
Bæredygtighed: